.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سرانجام سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3 طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های XBOX360 , بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: بازی سگ های نگهبان برای کامپیوتر , ایکس باکس 360 و پی اس 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2278
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

http://mihandownload.com/pic13/saeed/cover-ps3-god-of-war-ascension.jpg

| بازی God of War: Ascension برای PS3|

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.
کریتوس روحش را به آرس(خدای جنگ) فروخته بود و آرس به او فرمان داد که به دهکده یی حمله کند که همسر و فرزندش در آنجا زندگی میکردند. کریتوس بدون آنکه متوجه شود فرزند و همسر خود را به قتل رساند ، پس از کشته شدن همسر و فرزندش متوجه شد که چیکار کرده و بسیار خشمگین شد و شب ها کابوس به قتل رساندن همسر و فرزندش به دست خودش را میدید او بسیار از این گناه بزرگی که مرتکب شده بود رنج میکشید. کریتوس سفری را میپیماید که بتواند از گناهان گذشته خود بخشوده شود و روحش را از چنگال آرس آزاد کند. بازی شش ماه پس از به قتل رسیدن همسر و فرزند کریتوس شروع میشود. کریتوس پس از اینکه روحش را به آرس میفروشد شمشیر هرجو مرج را بدست می آورد و به دنبال راه شکستن پیوند خود با آرس میگردد تا بتواند انتقامش را ازآرس بگیرد.
قابلیت های جدید بازی:
در این سری بازی قابلیت جدید انلاین یا چند نفره ی بازی که در نسخه های قبل وجود نداشت اضافه شده است . قابلیت انلاین بودن تا حداکثر هشت نفر میتوان بازی کرد . حالت بازی درانلاین یا به دو گروه چهار نفره تقسیم میشوید و بازی میکنید یا اینکه هر کی به صورت جداگانه میجنگد و با یکدیگر بازی میکنید . از نقشه های این قسمت فعلاً Desert of Lost Souls را می شناسیم که همانی است که از زمان معرفی این بازی آن رامشاهده کرده ایم. بازیکنان با از بین بردن حریف های تیم مقابل، باز کردن صندوق ها،کنترل قسمت های مختلف نقشه و از بین بردن Polyphemus یا Cyclops امتیاز بدست می آورند. نقشه بازی بسیار بزرگ طراحی شده و راه های جالبی برای رفتن به قسمت های مختلف آن وجود دارند .



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 1608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

*** دانلود از سرورای قدرتمند Hipfile ***
Language(s): English
Release: ۰۹-۲۰۱۲
Platform: PS3
Genre(s): Action
Publisher: Capcom
Size: ۹٫۴۶ GB
PACK DLC

*** نسخه PSN به پست افزوده شد***
Region: [US] NPUB30984
Release by: gambaa
Size: ۹٫۸ GB



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مستقیم بازی Resident Evil 6 برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 3727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 2 مهر 1393

Beyond Two Souls دانلود فشرده

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد.

شگفت آور!
مدل سازی شخصیت های اصلی در Beyond حیرت آور است و جالب آن است که این موضوع حتی در خصوص کرکترهای فرعی نیز با کمی اختلاف صدق می کند. مدلینگ هایی که به نقل از Digital Foundry سطحی تازه از جزئیات را در خود دارند، به خصوص در محدوده صورت کرکترها به واسطه Facial Mo-Cap صورت گرفته حاصل کار کمی غیر قابل باور است! و شاید بتوان گفت که واقع گرایانه ترین چیزی است که تا بحال در یک بازی ویدئویی دیده شده.

برای دیدن ادامه ی توضیحات - عکس های بیشتر و دانلود این بازی زیبا با حجم فوق العاده کاهش یافته به ادامه ی مطلب بروید ..........



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Beyond Two Souls برای PS3 و کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1929
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

Hot wheels ps3 cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PS3-iMARS

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده و جدید Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 1895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

Puppeteer ps3cover small دانلود بازی Puppeteer برای PS3

The Puppeteer (خیمه شب باز) جدید ترین پروژه انحصاری برای Play Station 3 از Sony Japan Studio’s، شباهت زیادی به عنوان موفق پلتفرمر سونی، LittleBigPlanet دارد؛ اما The Puppeteer گهگاهی رنگی تاریک به خود می گیرد. هردو عنوان شکلی غریب و با نمک در خود دارند، LBP با شخصیت بیاد ماندنی و کیسه ای خود Sackboy و TP با پسرک بدون سر خود Kutaro ما را به لبخند وا می دارند، ولی داستان TP شامل روح های خبیث، شاهی بدجنس و یک ببر نحس است که با لبخند بزرگ خود تصویر Cheshire Cat را به چشمان ما می آورد. The Puppeteer سیما و احساس یک نمایش نامه در زمان ملکه ویکتوریا را دارد (وقتی بازی را Pause میکنید پرده ها کشیده می شوند و کلمه Intermission با حروف بزرگ بر صفحه ظاهر میشود) و صدای تماشاچیان که در صورت موفقیت، شما را تشویق می کنند و در زمان شکست ناراحتی خود را ابراز می کنند کاملا حس و حال حضور در یک نمایش نامه را به شما ابلاغ می کند. همینطور این عنوان نمایشگر های ۳D را نیز پشتیبانی می کند و حضور این خصیصه در لحظه های که Kutaro به سمت جمعیت پرواز می کند یا اجسام در برابر هم قرار می گیرند کاملا قابل لمس است. این عنوان جلوه های بصری بسیار گیرا را خلق کرده است، با جان بخشی به محیط و کاراکترهایی که از مقوا، فابریک و کاغذ ساخته شده است، طنز گیرایی که مارا به یاد نوشته های Terry Gilliam در Monty Python می اندازد و صدای راوی که اتفاقات را گهگاهی با صدایی رسا بازگو میکند و از تماشاچیان خواهش می کند که به صندلی های خود بازگردند؛ لبخند را مهمان لبهای ما می کند. ماموریت ها در پرده های مختلف به بازیکن معرفی می شوند و نورافکن در Cutscene ها قهرمان بی سر ما‌ را دنبال می کند. داستان بازی تم تاریکی به خود دارد و درباره یک Moon Bear King است که سر از تن کودکان جدا کرده و روح آنها را زندانی می کند. در قسمت آغازین بازی Kutaro به اتاق شاه میرود تا او را بازخواست کند ولی وقتی به آخرین طبقه میرسد از او فقط سپر و قیچی جادویی اش را می بیند، که این قیچی و سپر تصمیم می گیرند تا به قهرمان ما در ماجراجویی اش کمک کند.

Puppeteer PS3-DUPLEX

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها:  دانلود بازی فشرده شده ی Puppeteer برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2074
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

The Bureau XCOM Declassified ps3 cover small دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای PS3

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2031
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

 دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای PS3 

دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای PS3 با لینک مستقیم

 

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30***

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Tomb Raider که به صورت مشترک توسط ۲ استودیو بازیسازی Crystal Dynamics و Eidos Studios – Montreal ساخته شده و سپس کمپانی Square Enix آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، بهترین مهاجم مقبره تمام ادوار امسال آمد تا به شک شبهه های پیرامون خود پایان دهد ، عده ی بسیار زیادی از منتقدان این عقیده را داشتند که Tomb Raider به حالت یکنواختی رسیده و جایی برای پیشرفت و رقابت با بازی های هم سطح و سبک خود ندارد اما امسال اتفاق دیگری افتاد و همانطور که پیش بینی می شد مهاجم مقبره با دستانی بسیار پر بازگشته تا رکوردها را جا به جا کند

داستان بازی : لارای جوان در کشتی به نام استقامت به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد ، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند ، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای وحشتناکی بزند

گیم پلی : گیم پلی بازی را می توان ۵۰/۵۰ دانست ! یعنی پنجاه درصد به درگیری با دشمن ها و حیوانات اختصاص و پنجاه درصد به ماجراجویی و طی کردن مسیرهای مختلف و کند و کاو مقبره ها و اشیاء قدیمی یا خواندن خاطرات دیگر اشخاص بازی و حل کردن معماها و … هستند که هر یک از این دو بخش ویژگی های خاص خود را دارند ، بخش ماجراجویی بازی ، به خوبی کار شده و حل کردن معماها و کند و کاو و گذر از مناطق و کوه نوردی و سنگ نوردی و استفاده از طناب ها برای سر خوردن و جا به جایی سریع ، لذت خاصی رو به گیمر منتقل خواهد کرد .

گرافیک : یکی از نقاط قوت و اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک است . مطمئنا این بازی یکی از قوی ترین گرافیک ها را برای این نسل از کنسول ها به تصویر می کشد . چه از نظر فنی و چه از نظر خلاقیت . واقعا گرافیک در این بازی بسیار عالی کار شده است . افکت ها و نورپردازی ها و صحنه های انفجار و آتش ، تقریبا بدون نقص ارائه شده و مسلما یکی از اولین عناصری که در این بازی ، گیمر را پیش از هر چیز مجذوب خواهد کرد ، همین گرافیک عالی و زیبا است . گرافیک در بخش سینماتیک بازی فرق چندانی با داخل بازی نداشته و یکی از نکات بسیار خوب بازی هم همین موضوع است که باعث طبیعی تر شدن جلوه های بازی خواهد شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2037
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

 دانلود بازی Grid 2 برای PS3

دانلود بازی Grid 2 برای PS3 با لینک مستقیم

***قابل اجرا بر روی CFW 4.41***

فیکس CFW 3.41 – 3.55 اضافه شد

بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبای Grid 2 که در استودیو بازیسازی Codemasters ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۱۳ انتشار یافته است ، همه چیز بحث از واقعیت است ، هیچ چیز غیر طبیعی و ماورای وجود ندارد ، آنچه تا به حال از Grid دیده ایم اینطور بوده است ، مسابقات در عین هیجان انگیز بودن رنگ و بوی واقعیت خود را می دهد ، قرار نیست با فشار دادن یک دکمه بیش از ۲۰۰ مایل سرعت را افزایش دهید ، بلکه باید برای برنده شدن در تورنومنت های نفس گیر زحمت بکشید و عرق بریزید ، Codemasters که سابقه درخشانی در ارائه عنوان های Dirt دارد این بار با انتشار نسخه دوم از دیگر آی پی محبوب خود سعی دارد بار دیگر وارد بازار رقابت با بازی های معروفی همچون NFA شود ، البته که این عنوان قطعا به چشم خواهد آمد و پیش بینی می شود نمره های بالایی نیز از نقد و بررسی بازی ها دریافت نماید ، بازی در انواع و اقسام جاده های پر پیچ و خم و صعب العبور انجام می شود بنابراین خود را برای سک مسابقه جدی و نفس گیر آماده کنید ، کنترل بازی بسیار خوب و آنطور که انتطار می رود ساخته شده و همچنین در بحث گرافیک و گیم پلی نیز نقاط قوت بسیاری دیده می شود ، در ادامه مطلب نیر می توانید نقد و بررسی کاملی از این بازی زیبا مشاهده نمایی

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Grid 2 برای PS3 با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1924
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

دانلود بازی Injustice Gods Among Us برای PS3

 

دانلود بازی Injustice Gods Among Us برای PS3 با لینک مستقیم

*** قابل اجرا بر روی CFW 4.40 – CFW 3.55 ***

بازی مبارزاتی و فوق العاده هیجان انگیز Injustice Gods Among Us که در استودیو بازیسازی NetherRealm Studios ساخته شده و سپس کمپانی Warner Bros. Interactive آن را برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۱۳ منتشر نموده است ، این بازی که نسخه ای قبلی آن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت با شخصیت های جدید و تغییرات گسترده بار دیگر تولید شده و پیش بینی می شود یکی از بهترین بازی های سبک Fighting از آب درآید ، شخصیت های جدید به بازی اضافه شده که می توان به نایتوینگ (Nightwing), سایبورگ (Cyborg), سوپرمن (Superman)، بتمن (Batman)، هارلی کویین (Harley Quinn)، سولومون گروندی (Solomon Grundy)، فلش (Flash) و وندر ومن (Wonder Woman) اشاره کرد شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است ، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است . نسخه جدید همانند قبلی ها دارای خط داستان نیز که یک مرحله بسیار هیجانی و چالش بر انگیز نیز هست م



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Injustice Gods Among Us برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 1857
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

 
Crysis 3
Date: 02-2013
Languages: Eng, Fren, Spa
Platform: PS3
Genre: Action
ID:BLUS30976
work 4.30

fix 3.55

این بار در این سایت نسخه PS3 بازی Crysis 3 را برای شما عزیزان قابل دانلود کرده ایم.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Crysis 3 برای ps3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

*** دانلود از سرورای قدرتمند Hipfile ***

Assassins creed III (c) Ubisoft

Date: 10-2012

Languages: English

Genre: Action

Size: 10.57 GB

بازی Assassins Creed III یکی از بازی های زیبای کامپیوتری است این بار در سایت جدید ترین بازی های فوق فشرده این بازی را برای دوستداران این بازی برای PS3 برای دانلود گذاشته ایم.امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد .



:: موضوعات مرتبط: بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Assassins Creed III برای PS3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی